معرفی گون

گواندولین تنیسون                  

OV

اطلاعات کلی                         

گونه ها

انسان / آنودیت

جهان خانه

زمین

مسکن

بلومود

سن

10 (سری اصلی) 
11 (فلاش های Omniverse) 
15 (نیروی بیگانه) 
16 (بیگانه و Omniverse نهایی)

وابستگی ها

تیم بن (گاهی اوقات) 
پلامبر 
دانشگاه فریدکین 
کوین لوین (دوست پسر)

شغل (ها)

قهرمان 
دانشجوی کالج 
پلامبر

قدرت و توانایی                        

توانایی ها

دستکاری مانا 
جذب مانا 
تشخیص مانا 
دستکاری حافظه 
قحطی 
دوزینگ 
مخابرات 
ایجاد پورتال 
Telepathy 
تلکینز 
شفا دادن 
تبدیل آنیدیت 
طرح آسترال 
شعبده بازی 
کارشناس هنرهای رزمی 
هوش پیشرفته 
پرواز (فرم آنودیت) 
تغییر شکل (فرم آنودیت)

تجهیزات

جذابیت تلکینز 
کتاب هجی 
ستاد قرون وسطی

روابط                                      

بستگان

فرانک تنیسون (پدر) 
ناتالی تنیسون (مادر) 
کارل تنیسون (عمو) 
ساندرا تنیسون (عمه) 
کن تنیسون (برادر بزرگتر) 
بن تنیسون (پسر عموی) 
مکس تنیسون (پدربزرگ) 
Verdona (مادربزرگ) 
یونیس (نسخه ژنتیکی) 
آفتابی (عموزاده) 
جوئل تنیسون (پسرعمویش یکبار حذف شد) 
کلیدی فیف (پسر عموی دوم) 
لوسی مان (عموزاده)

نام مستعار

دختر خوش شانس 
دوست داشتنی / شیرین گوان (Darkstar و Ultimate Kevin) 
Freak / Doofus / Butt بزرگ / Dweeb (بن) 
گوننی ( زامبوظو ، ناتالی و چارکارستر ) 
بانوی کوچک ( Morgg ) 
سوک کوچک ( هگز ) 
دختر من / کودک / G / بیب (کوین) 
خانم پرنسس Perfect / Gwendy (آفتابی) 
Cuz (بن / آفتابی) 
جادوگر (سر کوروش) 
Genevieve (معلم فرانسوی) 
ایاندی ساوند (چارکارستر) 
Kiddo / نوه مورد علاقه من (Verdona) 
قرمز (بن 10،000 و آرگیت) 
جادوگر (سر Driscoll) 
دختر ( Looma ، Sir Morton و Vilgax ) 
خانم تنیسون ( رک ) 
کدو تنبل (کوین و مکس) 
Nimrod 
شاهزاده خانم ( Pinky ، Missy و Charmcaster)

جایگزین 
 همتایان

گواندولین تنیسون (آینده) 
گوان تنیسون (گوان 10) 
گوان تنیسون (Gwen 10 Timeline) 
گوئن تنیسون (RAT Timeline)

جزئیات                                    

صدا پیشه

Meagan اسمیت (10 ساله) 
اشلی جانسون (11، 15 و 16 ساله)

بازیگر

گالادریل استینمن ( زهره بیگانه)

ظاهر اول

و سپس 10 بود

ظاهر

در سری اصلی، گون موهای کوتاه نارنجی را با یک کلیپ موی آبی و چشمان سبز نگه داشت و یک پیراهن آبی با علامت گربه بر روی قفسه سینه و کاپیتان سفید داشت. او موی چتری آبی را در موی او می پوشد. لباس دختر خوش شانس او ​​در دختر خوش شانس و شانس بسیار دشوار است .

در فصل اول و دوم نیروی بیگانه ، گوان به پیراهن سفید زیر یک ژاکت آبی تیره، جوراب های سیاه و سفید زیر دامن سیاه و سفید و پاشنه های سیاه و سفید پوشید.موهایش نیز طولانی تر شده و اکنون به کمر او نزدیک است.  در فصل سوم، او پیراهن قرمز زوج با یک جلیقه سیاه، شلوار خاکستری و آپارتمان سیاه پوش می پوشد.موهایش در یک تکه تکه تکه شده است. در فرم Anodite او به نظر می رسد نسخه کوتاه Verdona است. در ساحل، گوان با یک بیکینی سیاه و سفید پوشید. بعدها او یک لباس سفید پوشیده بود. بیگانه نهایی ، لباس Gwen شبیه به لباس او از دو فصل اول نیروی بیگانه است ، اما با یک ژاکت قرمز در حالی که موهای او هنوز هم در حال حاضر slicked در یک اسب تیز.

در بازرس 13 ، گوان به نظر می رسد یک تانک بنفش با دامن سفید و کفش تنیس پوشیدنی است.

در Omniverse ، گوان هنوز دنده عقب دارد، اما خیلی کوتاهتر است. او اکنون لباس هایی شبیه به لباس های خود را برای فصل دوم نیروی بیگانه لباس هایش می پوشیده، به جز اینکه او اکنون جوراب های سفید بلند را می پوشاند که به زانو هایشان می چرخند و ماری جانز سیاه می شوند.  او هم اکنون نیز داربست دارد.

بعدا او موهای کوتاهتر دارد، که اکنون دوباره پرتقال است، با موی سرخ آبی آن، تی شرت آبی روشن با آرم گربه اش بر روی آن، یک مینیسکدوی کتانی آبی و عینک آبی رنگ است. در فرم جدید Anoditee او پوست خود را بنفش می گیرد، اما موی او همان طول است، اما در حال حاضر از مانا ساخته شده و صورتی است و چشم او نیز صورتی روشن است. عینک او نیز تبدیل به یک ماسک آبی شده است و اکنون دستکشهای آبی پوشانده و پیراهنش آبی تیره تر با نوار نازک آبی است.  پیراهن او را قطع می کند و نشان می دهد او میرفت و دریایی. او همچنین چکمه های آبی پوشانده می شود، مینیسکره آبی تیره با نوار خطی آبی و کمربند.  علامت گربه در پیراهن او  نیز سیاه و سفید با چشم صورتی می شود.

Gwen 11 ساله در Omniverse به نظر می رسد درست مانند او در سری اصلی انجام شده است، به جز اینکه او دارنده موزیک و آرم گربه اش در حال حاضر بزرگتر است.

شخصیت

در سری اصلی، گوان به عنوان یک هوشمند، بالغ، اما معمولا خشونت آمیز و هوشمندانه، زمانی که آن را به صحبت با بن نشان داد. تفکر سریع و غریزه های خوب او در برخورد با شرایط خطرناک به او کمک می کند.  با این حال، او گاهی اوقات با افرادی که می خواهند از حسن نیت خود استفاده کنند، او را (یا دیگران) به روش  صدمه می اندازند.

همانطور که او بزرگتر شد، او حتی بالغ تر شد، و همچنین تبدیل به بیشتر مراقب و دلسوز. عشق او به پسر عموی خود، بن، در سری آینده نیز روشن تر شد.

گوانگ مایل است که خائنانی را برای اشتباهات خود ببخشد، مهمترین آنها کوین است، اگر او معتقد است که آنها برای بهتر شدن تغییر کرده اند. اگر چه اطلاعات و  دانش او از زمان سری اصلی افزایش یافته است، اما به طور کامل از ابتلا به نادیده گرفته نشده است و در برخی موارد نیز می تواند متکبر باشد.

 

قدرت و توانایی

کنترل منا و کنترل انرژی

گون با استفاده از توانایی مانا خود.

قدرت جادویی گوانگ نشان می دهد که میراث بیگانه از مادربزرگ وردونا به ارث رسیده است، عضو یک نژاد بیگانه آزاد انرژی های خالص انرژی شناخته شده به عنوان Anodites ، از سیاره Anodyne . وردنا به گوئن می گوید که، مانند خودش، گوئن نیز یک آنودیت است؛  او "جرقه" دارد و بنابراین می تواند مانا را آزادانه کنترل و کنترل کند. [1]

فرم آنودیت گوان در بن 10: Omniverse

گوان می تواند انفجارهای انرژی، سپر ها و موانع ایجاد کند. قدرت های او عمدتا از ساختارهای انرژی استفاده می شود و به او اجازه می دهد ساخت انواع مختلفی از ساختارهای مختلف مانند چکش ها، کلاه های محافظ، خفاش ها، پرتوهای دشمن را بگیرد و پرتاب سنگ ها / سیستم عامل ها را انجام دهد. گوانگ همچنین می تواند سبک های رزمی خود را با توانایی های دستکاری انرژی خود هماهنگ کند.

گوان دارای قدرت بیشتری است: می تواند هر فردی را که می خواهد پیدا کند با شناسایی آثار مانا که او ترک کرده است. او همچنین می تواند مانا را جذب کند.

او همچنین توانایی های تلکینز، تلپورتانس، دید گرما، تله پاتی و موجودات زنده را دارد. او همچنین می تواند به یک آنودیت تبدیل شود. در شکل آنیدیت، توانایی های  خود را از تغییرات پرواز و اندازه نشان می دهد.

جادو و جادوها

گوان با استفاده از طلسم قدرتمند در Charmcaster

گوان با استفاده از جادو از طریق ریخته گری جادویی جادویی، جادوهای عرفانی و تفسیر سخن گفته می شود، بنابراین او می تواند از قدرت و توانایی های جادویی  مختلف استفاده کند.

در سریال اصلی و فلاش های Omniverse تمام جادوهای گوانگ با صدای بلند بیان می شود، اما در نیروی بیگانه ، بیشتر جادوهاش به صورت غیرفعال استفاده می  شود.

در دو مورد، گوان از 5 عرفان کورس از قاب استفاده کرد تا یک قهرمان فوق العاده با نام Lucky Girl تبدیل شود. در ابتدا قدرت و توانایی او از جذابیت زودگذر زرق و برق که از ابتدا به موفقیت کامل و کامل خود در هر کاری که انجام می داد، متکی بود.  در حالی که با پوشیدن جذابیت، هر اقدامی که او انجام داد، منجر به واکنش زنجیره ای به هدف اولیه اش می شود، اما بن معمولا در این روند آسیب می زند. بعدا او بعد از به دست آوردن کیتستون بیلیون از دست رفته افسانه ای که توانایی های طبیعی خود را به سطوح غیر انسانی نسبت داده بود، به جای اینکه تنها بر موفقیت او تأثیر گذارد، هویت ابرقهرمان خود را در قسمت موفقیت آمیز به ارمغان آورد. هر دو بار، Gwenn مجبور شد بازنشسته شود، زمانی که پنج کورس و کیستون بیلیل تخریب شدند.

گوئن ادعا می کند که خودآموز در جادو به نظر می رسد بسیار آسان نیست. [2] سعی می کند به یوهوا هاتاکسی برسد؛ او نام خود را برای "وه دی تاه" اشتباه می گوید،  او می داند که چگونه آن را بخواند، اما به درستی آن را تلفظ نمی کند.

بعدها Gwen شروع به جادوها می کند و مجددا گفتارهای گفتاری را می خوانند. [3] گوئن کمتر از Charmcaster و Hex شناخته شده است ، که خود آموزش داده شده است، اما او نیز از Charmcaster قوی تر است تا زمانی که Charmcaster Alpha Roune را به دست آورد،  پس از آن او به اندازه کافی قدرتمند بود تا بتواند گوان را به راحتی شکست دهد.

او همچنین به پروژه سحر آمیز از طریق سحر آموخته است.

دو و میدانی و هنرهای رزمی

مهارت های رزمی گوان در سن پانزده سالگی

گوان گنومد توان و هنرمند رزمی است. حتی در سری اصلی، او گاهی اوقات نشان داده شده است که بسیار خوب در مبارزه با دست به دست مبارزه با دشمنان که سطح نرمال است. او بخشی از تیم Jujutsu مدرسه ی او بود.  در سن پانزده سالگی نشان داده شده است که او قبلا یک تسمه سیاه را در تکواندو دریافت کرده است .

زمانی که ترجیح می دهم در طول مبارزات خود از ورزش های او استفاده کنی یا زمانی که نمی تواند بر قدرت های جادویی و آنیدیتش تکیه کند، نشان داده شده است که در مبارزه با دست به بالا بسیار ماهر است.

با توجه به Dwayne McDuffie در یکی از انجمن های خود، گوان هنرهای رزمی، اسب سواری، سافتبال، اسکی و کشور متقابل است. به نظر می رسد که گوان همچنین می تواند سبک های رزمی خود را با توانایی های خود با مانا هماهنگ کند.  گوئن نشان می دهد که شلاق از انرژی مانا و استفاده از آن به عنوان یک سلاح همراه با مهارت های مبارزه با آن است.هنگامی که کوین از او می پرسد چگونه این را آموخت، او می گوید که آن را از یک فیلم قدیمی به یاد می آورد. [4]

دانش و اطلاعات

گوئن نشان داده شده است که بسیار هوشمند و آگاه است. پیش از کشف قدرت های آناتادی خفته او اغلب از هوش عاطفی خود برای کمک به بن حل مشکلات استفاده می کنند. نشان داده شده است که او کمی از کامپیوتر و فناوری Wiz نیز هست.  او لپ تاپ خود را دارد که او برای تحقیق در مورد دشمنانش با او ملاقات می کند.

گون در بازگشت با انتقام Omnitrix با یک بمب را عوض کرد، و بن و جهان را نجات داد، و نشان داد که او هوشمندانه است.

روابط

خانواده

بن تنیسون

مکس تنیسون

گوان سهام همان نوع رابطه ای را که بن با Max انجام می دهد.

ناتالی و فرانک تنیسون

با وجود اینکه والدین گوئن از سبک زندگی او، به ویژه ناتالی ناراضی نبودند، هرگز سعی نکردند او را متوقف کنند، دخترشان را دوست دارند و تصمیمات او را بدون توجه به آنچه که در دختران کوچکی دیده می شود، حمایت می کند .  .

آفتابی

با توجه به مادر Gwen، Gwen دوست داشت بازی کردن با Sunny زمانی که آنها جوان تر بود. در دختران گوبل ، گوئن نشان می دهد که رفتار سانی (مانند معاشقه با کوین) به شدت تحریک شده است، در حالی که Sunny بر علیه گوان افتخار کرد، زیرا هر کس به او گفته می شود مانند پسر عموی خود، زمانی که دو نفر با غرور آفتابی Gwenn مبارزه می کردند تا زمانی که وردونا آفتابی، قبل از اینکه وردانا گوانگ را ترک کند، به او می گوید که به سختی در خواب آفتابی، زیرا با وجود درد، هنوز خانواده است.

وردانا

هنگامی که گوان اولین بار با وردونا ملاقات کرد، هر دو آنها با پا اشتباه شروع به مبارزه با یکدیگر کردند. به نظر میرسید که وردانا مادربزرگ گوان بود. Verdona معتقد بود که گوان تا به حال "جرقه" از زمانی که او را دیدم که او از قدرت خود استفاده می کند و بسیاری از قدرت های بیگانه و پس زمینه خود را نشان داد. پس از آن Verdona سعی کرد با Gowen خود را بر روی سیاره ی خانه اش، Anodyne ، تمرین کند تا در حدود هفتاد و پنج سال به استاد برسد. گوان از پذیرفتن این پیشنهاد خودداری کرد و تصمیم گرفت که در خانه بماند. خشم Verdona سعی کرد که Anodite درونی را از Gwen بیرون ببرد با مبارزه با او.  گوانگ تقاضا کرد که او را متوقف کند و در نهایت با او درک مفاهیم کرد.  وردونا خانه را می ریخت و قول داد تا هر بار دیگر مجددا بازدید کند.

لوسی مان

هنگامی که آنها بچه بودند، لوسی دوست دارد اذیت و فریب Gwen زیادی. بعضی از نمونه هایی مانند اذیت کردن گوان که او کوین را دوست داشت وقتی جوان بود. در گلدان ضخیم تر از آب ، گوان افتاده بود به دیدن لوسی که مدت زمان کوتاهی به یک لوله کش تبدیل شد. لوسی همچنین خود را به عنوان کوین پنهان کرد، و باعث شد گیون از زمان رانندگی به نمایشگاه خودرو با روک رفت. لوسی گوان را فریب داد و دوباره عصبانی شد.  در طول این قسمت، به دلیل Gwen همیشه توسط Lucy فریب و تند و زننده، گوانگ مشکوک لوسی به عنوان جاسوسی در ستاد لوله کشی سرقت Plumber Tech.  در نهایت، پدربزرگ مکس نشان داد که لوسی در واقع به عنوان لیام به نظر می رسد برای پیدا کردن خائن واقعی، ترک گوان احساس خود را برای خود و لوسی احساس.  در نهایت، دو نفر از آنها شروع به صحبت کردند.

از هادیوریم تا ابدیت ، لوسی 11 ساله خود را به عنوان کوین و گوان را فریب داد. با توجه به سرخ شدن گوئن، او این واقعیت را می گیرد که گوان کین را دوست دارد، باعث تحریکش شده و شروع به تعقیب یکدیگر می کند. در این قسمت، آنها با هم به لگد زدن توپ فوتبال بن و به ثمر رساندن یک هدف، منجر به کار تیمی خود را به موفقیت.

دوستان

امیلی

امیلی بهترین دوست گوان است از مهد کودک. آنها همه چیز را با هم انجام می دادند تا گون در نیمه راه از سال اول فارغ التحصیل (شروع نیروی بیگانه ). امیلی توانست زندگی استرسزای گون را درک کند، در حالیکه قهرمان شخصی گوان در مورد غذا است. از آنجا که او یک قهرمان مانند گوان بود، او قادر به پیوستن به گوان در فعالیت خود در Plumber نبود.  هنگامی که گوان به همراه بن و کوین به مبارزه با آنیمو پیوست، گونن مایل نبود که  دوستش را ترک کند، اما می دانست که او مسئولیت دارد.

جولی یاماموتو

با توجه به رابطه با بن، جولی و گوئن دوستی بسیار نزدیک ای را ایجاد کرده اند، فعالیت های دخترانه را با خرید و یا انجام تکالیف با یکدیگر انجام می دهند. معمولا زمانی که بن و جولی مشکلات روابط دارند، گوان معمولا در دفاع از جولی می داند که چگونه بن می تواند ناراحت کننده باشد. هنگامی که بن به جولی کمک نمی کند، گون معمولا کسی است که به او کمک کند. در یک مورد، جولی در معرض خطر بود، زیرا برادران Vreedle یک وظیفه برای خرید یک جایزه به دست آوردند . کشتی با جولی ادغام شد تا او را محافظت کند، اما کافی نبود.  گوئن ریسک می کند که او ایمیلی برای جولی نجات دهد و با آنها کنار بیاید.

رول بلونکو

با همتای جدید پسر عموی خود، چندان از پیوند ایجاد نشده است. با این حال، در بسیاری از بازگشت خوشحال ، به نظر می رسد که این دو در کنار کاملا خوب است. در ابتدا او در مورد مطالعات کالج خود با او صحبت کرد و حتی درباره مشکل شخصی اش با کوین درباره اینکه چگونه عجیب و غریب او عمل می کند صحبت کرد. آنها با هم در مرحله نهایی مسابقات کار می کنند : قسمت 2 ، زمانی که آزموت می گوید که به اسپیلکس کمک می کند. با این حال، گوئن، هنگامی که Rook می گوید که او تنها از نظر استانداردهای زمین جذاب است، احساس تاسف کرد. جک می داند زمانی که تولد گوئن است. روک نشان می دهد که آنها در بولوفن آمریکایی در لندن زیاد صحبت می کنند. گوان حتی به روک Charmcaster اشاره کرد، و هر دو آنها در طول قسمت Charmed با یکدیگر ارتباط برقرار کردند ، مطمئنا .  روک برای گونن نگران بود، زیرا او درباره مکان کویین درThe Rooters of All Evil نمی دانست . رک او را از ضربه زدن به ربات ها در سلاح XI نجات داد : قسمت 2 زمانی که او از دست رفته بود.

شباهت کلیدی بین آنها این است که آنها هر دو بسیار هوشمند هستند. نشان داده شده است که روک مودب و رسمی به نظر می رسد، حتی با اشاره به او به عنوان "خانم تنیسون".

علاقه های شخصی

کوین لوین

مایکل مورنینگ استار

وقتی Gwen و دیگران برای اولین بار مورنینگ استار را در همه این نجیبان ملاقات کردند، او یک Casanova جذاب بود و جرقه ای بین او و گوان وجود داشت. بن، به خاطر اشتیاقش برای ساخت یک تیم، و گوان، به دلیل تقلب او بر روی او، به طور خودکار او را مورد اعتماد قرار داد، اما کوین از او به دلیل تحریک او در Gwen خشمگین شد.  مایکل از گوان افتاد پس از یک جنگ علیه زامبی ها، تاریخی را به وجود آورد که کوین را مجذوب کرد. بعدها، معلوم شد که مایک هرگز دوست گوان را به عنوان یک فرد، تنها آنیدیت ذاتی خود، قدرت جادویی و توانایی. در پایان قسمت، او به حواس خود آمد، توانایی های جادویی و آنیدی را به دست آورد، و به سمت  کوین بازگشت، که او خوشحال بود.

کوپر دانیلز

کوپر تا به حال پس از فریبکاری در بخش Omniverse از Hedorium تا ابدیت در Gwen خرد شده است. کوپر به وسیله بن نامزد شد تا یک دوربین برای جاسوسی در داخل خانه تاددوس جی. کالینز ایجاد کند. کوپر در ابتدا تمایلی به این موضوع نداشت، اما پس از اینکه نام گوئن را شنید، ذهنش تغییر کرد. کوپر در حال ساختن کوین بیشتر تلفن همراه است، کوین او را بر سر زحمتش در گوان می اندازد، به کوپر می گوید که او بهتر است.  هر گاه او می بیند گوان او خجالت می کشد، سخنان شیرین، و اعمال همه عجیب و غریب در اطراف او.  گوئن عواطف خود را بر عهده نمیگیرد، اما فریب خورده است که او برای او خیلی زده شده است.

وینستون

دیده شده است که گوان در وینستون از شوالیه ها برای همیشه سرزنش می کند. او هوش خود را دوست دارد، بسیار به ناراحتی و حسادت کوین.

دشمنان

مایکل مورنینگ استار

مایکل مورنینگ استار، به نام Darkstar، شاید اغراق آمیز ترین گوته است. او از اینکه از او چنین انگیزه ای غم انگیز است که از زنان مانند خودش و چارکارست استفاده می کند، متنفر است و از طرف "دوست داشتنی گون"  از او خواستار ادامه اش شده است.

Diagon

با توجه به کنترل Lucubra Gwen به طور ناخواسته به نفوذ Diagon شد. Diagon او را به عنوان وسیله ای برای فرار از زندان او دید و به او در مورد احترام اشاره کرد. در حالی که تحت کنترل ذهن دایانون بود، گون به عنوان بنده وفادار بود و آرزو داشت (و یا کنترل بیشتری داشت) به تلاش برای آزاد کردن استادش، و تنها زمانی آزاد بود که کوین فلزی را روی سرش گذاشت تا قدرت ذهن دیگون را متوقف کند.  از سوی دیگر، گوان هر دو از Diagon ترس می برد و از تنفس شستشوی مغزی خود می ترسد. به غیر از این Gwen و Diagon تعامل زیادی ندارند.

حیوانات قرمز باد

حتی زمانی که متوجه شدم که لوما معشوقه کوین بود، بین دو دختر خیلی خصومت نداشت. بیشتر ناامیدی او به کوین تبدیل شد که از ابتدا Looma را متلاشی کرد تا آنچه را که می خواست، بدست آورد. گوئن حساس تر نسبت به او احساس می کند، تصور می کند که چگونه حیوانات باید در این وضعیت احساس کنند.  هنگامی که گوئن سعی کرد با لوئوما دلگرمی کند، او را گول زد و او را "انسان ضعیف" و تلاش کرد تا او را مورد آزار و اذیت قرار دهد. در نهایت او فقط "دختر" را فراخواند، مجبور شد که گوانگ جدی شود و در نهایت به مبارزه برسد.

خنثی

هگزا

هگز به عنوان یکی از بدترین دشمنان گوان در سری اول بود، و او را در برابر برنامه های خود برای سلطه جهانی قرار داد. اما در Omniverse ، اصلاحات Hex و معلم مورد علاقه گوان در کالج، دو نفر از آنها در رابطه با همبستگی مشترک خود را برای سحر و جادو و نگرانی متقابل برای رفاه Charmcaster. گوئن دفاع از Hex از اتهامات ثابت بن است که هنوز هم شرارت دارد، هرچند که او میپذیرد که او به او دادن BB- بسیار شرمندگی او  است.

Charmcaster

Charmcaster در برابر اولین گام در برابر Gwen خشمگین شد، زیرا Gwen کتاب طلسم خود را به سرقت برده و به راحتی به جادو یاد داد. در نیروی بیگانه ، گوان و چارکستر یک سری رقابتی مشابه با بن و کوین در سری اول ایجاد کردند که در کل سریال با Charmcaster در تلاش است تا به هر دلیلی به قتل، صدمه زدن یا از گوان نگاه کند. ارتباط آنها در بیگانه نهایی آغاز شد، تا زمانی که جادو اتفاق می افتد ، زمانی که گوان و چارکارستر در Ledgerdomain با هم متحد شدند. این دو از طریق تجربیات خود و ترکیب قدرت خود، با گوان در هنگام یادگیری ریشه های خود، با همکاری Charmss کار می کردند.

در دشمن فریبنده من ، گوان و تیم او به Ledgerdomain بازگشت برای کمک به Charmcaster. با این حال، مدت طولانی Charmcaster در Ledgerdomain به دام افتاده او را خراب کرده است، و او به طور موقت Gwen و هم تیمی خود را برای احیای Spellbinder را کشته است. وقتی پدر چارچستر حاضر به بازگشت به زندگی بهای دیگران نشد، او از این حالت ناراحت شد و زندگی اش خالی و تنها شد. گون اجازه می دهد که چارچaster به جای اینکه دستگیرش شود دستگیر شود، نشان می دهد که او بعد از آن خیانت به وی را نداشته است، اما در عوض احساس خرسندی بیشتر از او کرده و نگران نحوه ی حرکتش بعد از این تروما است.  این تاسف در « عقب نشینی زوجها » حفظ شد، جایی که گوان در مورد شادی چارچستر بسیار نگران است، زمانی که چارچستر در عشق با Darkstar سقوط می کند و به شدت تلاش می کند تا او را متقاعد کند که Darkstar تنها از او برای استفاده از او استفاده می کند. در نهایت، دو نفر یک آتش بس و Charmcaster به Darkstar به Gwenn به ضرب و شتم می دهد.

در Omniverse ، گوان اولین بار او را در مدرسه جذاب ، او جایی که او در کلاس با او توسط Hex انجام شده است. Charmcaster آنجا نیست که بخواهد گوان را ترک کند، اما عموی Hex آن است. او دو برابر صعود می کند و او را به یک تتم تبدیل می کند تا کارکنانش را جلب کند.  گوئن سعی می کند برخی از معانی را به او بگوید، او به او می گوید که او فرد بد نیست اما آسیب دیده است و به کمک نیاز دارد، که مبارزه مسابقه جادویی بین دو عالمانه را آغاز کرد. Gwen توسط Charmcaster غرق شد و خسته شد. آنها تا زمانی که تیم بن، گوان، کوین، روک و زد، او را به کتابخانه هدایت کردند، در طول جنگ علیه دانشگاه جنگیدند. گوئن که توتم هگز را در کتابخانه نگه داشت، او را قادر ساخت تا قدرتمندتر شود و او Charmcaster و Hex را به Ledgerdomain فرستاد.

Charmcaster در زمان سوم ، Charmcaster را تبدیل Gwen به توتم و قرار می دهد او را در کیسه خود را با Adwaita، Darkstar و Hex. Charmcaster با تتم در مقابل بن، روک و کوین بازی می کند و می گوید که گوانگ فکر می کند او بسیار قدرتمند است اما اکنون در کیسه ی او قرار دارد. گوئن موفق به استفاده از رژ لب Charmcaster برای قرعه کشی در کیسه اش بود. بن فرشته Charmcasterr (که تبدیل به یک اژدها تبدیل شده است) و Charmcaster لمس سحر و جادو در کیسه خود را و به totem تبدیل شده است. گوان، هگز، Darkstar، Bezel و Adwaita رایگان بودند، با Darkstar دستگیر شد، اما Adwaitaa فرار کرد.گوئن Charmcaster را که اکنون در داخل کیسه ی خود است، در اتاق کالجش نگه می دارد.  گوان با خوشحالی می گوید که در این شرایط چارکارستر بی ضرر است، او و چارچستر می توانند سرانجام به دوستان خود برسند، چرا که کیف را با چارچستر در آن به آرامی می چسبانند. خیلی شبیه کوین، به نظر می رسد که گون هرگز در مورد Charmasterr متوسل نمیشود و خیرخواهی او را به ارمغان می آورد.