کای گرین

کای گرین

OV

اطلاعات کلی

گونه ها

انسان

جهان خانه

زمین

مسکن

نیومکزیکو

سن

10 (سری اصلی) 
16 (Omniverse)

وابستگی ها

تیم بن

شغل (ها)

دانشجو 
رقصنده معنوی 
 باستان شناس

قدرت و توانایی

توانایی ها

مهارت های ردیابی 
 مهارت های مبارزه با دست به دست

روابط

بستگان

وص گرین (پدربزرگ)

نام مستعار

خانم کوچولو باستانشناس ( استرس ) 
خانم تنیسون ( بن ) 
ساندویچ (بن)

جایگزین 
 همتایان

کای گرین (آینده)

جزئیات

صدا پیشه

بتینا بوش

ظاهر اول

بنوولف
 

ای گرین یک دختر ناواهو است که یکی از اولین منافع عشق بن است ، که نخستین بار او را در بنوفل معرفی می کند . کای نوه سلام وین ، دوست و همسر سابق ماکس تنیسون است . او هم اکنون دوست دختر بن است.

ظاهر

در سری اصلی ، کای موهای طولانی، موهای سیاه و چشمان قهوه ای داشت. او پیراهن قرمز، شورت گرین، چکمه های قهوه ای با جوراب های سفید پوشید. او دستبند  نقره ای و حلقه ای آبی داشت.

در Omniverse ، کای به طور چشمگیری افزایش یافته است. او هنوز بلندپروازانه در حال ساخت است. او یک پیراهن قرمز آستین بلند با یک ژاکت رنگی قرمز و هلو می پوشد. او هنوز چکمه های قهوه ای (در حال حاضر با نوار های آبی) دارد و شورت هایش هم اکنون کوتاه تر است. موهای او در یک دایره بزرگ قرار دارد و او همچنین دارای گوشواره قهوه ای است.  او دستکشهای قهوه ای، جوراب های خیس دار و کمربند را می پوشاند.

تاریخ

بن 10

او برای اولین بار ظاهر یک رقص روحانی بومی آمریکایی در قسمت Benwolf انجام داد . او دومین شورش بن بود، اما پس از اینکه او شروع به تبدیل شدن بهBlitzwolfer به دنبال او شد، به دنبال او بود، به عنوان نقل قول، "او را آموزش و ترغیب ". هنگامی که او به این امر اعتراف کرد، گوئن به او گفتگو کرد.

او در روز کامل ، که در آن Diamondhead موجب صرفه جویی در او و گروهی از cheerleaders از Sixsix و Vulkanus، ظاهر ظاهر در دنیای روی روی بن است .

Omniverse

کای در لندن یک آمریکایی بنوولف ظاهر شد . کار با پدربزرگ خود، آنها آزمایشگاه مخفی دکتر Jekyll را پیدا می کنند ، اما به زودی توسط شوالیه های همیشه برای جستجو در فرمول های دکتر جکیول، هیئت مدیره به سرعت در حال ظهور هستند. در حالی که آنها Wess را جذب می کنند، کای موفق به فرار می شود و تماس با بن و شریک زندگی خود را برای کمک. در نهایت، آنها مکان پنهان Excalibur افسانه ای را کشف می کنند.

هنگام برداشتن تیغه از سنگ آن به نظر می رسد حتی با فرمول هاید یا قوی ترین بیگانان بن، ثابت نمی کند، برای همیشه پادشاه چادویک سفارش مردان خود را به کشتن دشمنان خود. همانطور که بن با پادشاه دائمی جهش یافته مبارزه می کند، لوله های زیرزمینی غار خراب شده و باعث سیل شد.  متقاعد کردن شوالیه های همیشه  برای همکاری، همه توانستند زنده بمانند.

در مبارزه در موزه Kai می آید به Bellwood برای میزبانی یک نمایشگاه جدید در مورد آثار بیگانه در موزه تاریخ بلوم. تصمیم او برای دعوت از بن وقتی که یک دزد بیگانه به نام Subdora تلاش می کند تا یکی از مصنوعات را که یکی از اولین کسانی است که کای با پدربزرگش پیدا کرده است، سرقت می کند.خوشبختانه تلاش های بن، رک، استرس و Spanner فاقد تلاش های Subdoraa است.

دانستن اینکه Subdora چهار تیم را پشت سر خواهد گذاشت و با کای باقی خواهد ماند، Spanner مجبور شد نشان دهد که از آینده ای که کای و بن ازدواج کرده اند، می آید. با تشکر از تلاش Spanner کای و بن در یک اتاق قفل شده است که در آن دو، با وجود تلاش های خود را، پیوند. بعدها پس از آنکه Exo-Skullشریک Subdora وارد می شود و از طریق موزه اشک می ریزد و از آثار "Key to time itself" می گیرد. Spannerr خود را از دست می دهد، چرا که کای  معتقد است که او یکی از مهم ترین چیزهای زندگی خود را از دست داده است.

در راز داس سانتوس کای بن را به آمریکای جنوبی دعوت می کند تا به دنبال یافتن معبد آسمان، معبد باستانی با ریشه های بیگانه متمایز باشد. کای به زودی  روابط عاشقانه نفرت را با بن و عناصرش به وجود می آورد، به ویژه به نام او "خانم تنیسون آینده"، به طور همزمان آزار دهنده و کمک به او قرار دادن و رفتن به معبد. ورود به معبد گنج معبد کای مواجه Galvan به نام Ujin .

پروفسور پارادوکس می آید و توضیح می دهد که آثار گروهی که پیدا کرده است، جزء نهایی یک تبه کار است به نام Maltruant ، یک Chronosapien جهش یافته در طول زمان و فضا. اگزو-جمجمه اشک در اتاق و با کمک Subdora و Maltruant کمک می کند.  بن کای را در یک یادداشت خوب نگه می دارد.

در نمایش بازی های خطرناک ، کای یکی از چندین شرکت کننده است که برای "شادترین بازی" برای رقابت در انتخاب شان برای ازدواج با بن انتخاب شده اند.او برنده نهایی است و به بن در مأموریت می رود تا بازنده هایی را که در Null Void به دام افتاده اند، آزاد کنند. پس از آنکه Charles Zenith شکست خورد، بن  بر روی یک موز موز می کشد و به سمت کای می رود، و دو بوسه به طور تصادفی.

آینده

مقاله اصلی: کای گرین (آینده)

قدرت و توانایی

کای دارای مهارت های ردیابی قابل توجهی است که پدربزرگش به او آموزش داده است.

او درس های جودو را گرفته است، مهارت های قابل توجهی را در برابر سربازان آموزش دیده شوالیه ها برای همیشه نشان داده است . [1]

ظاهر

بن 10

  • بنوولف (اولین حضور)
  • روز کامل (رویای؛ کیمیا)

بن 10: Omniverse

  • یک بنوفل آمریکایی در لندن (اولین بار ظاهر شد)
  • مبارزه با موزه
  • راز داس سانتوس
  • نمایش خطرناک ترین بازی

ریشهجویی

در ناواهو، کای به معنای "درخت بید" است.

چیزهای بی اهمیت

  • نشان داده شده است که کای نشان داده شده است که قادر به حرکت شمشیر Excalibur از سنگ خود است، و آن را بر روی آن گرفتار شده است برای جلوگیری از خود غرق شدن. در آینده معلوم می شود که او در واقع  شایسته است.
  • Blitzwolfer کای مورد علاقه از همه بیگانگان بن است. او همچنین فکر می کند که گرد و خاک مزاحم ناز است.
  • در حالی که در اصل فقط علاقه مند به فرم Blitzwolfer بن است، او از آن زمان نشانه هایی از احساسات رو به رشد برای بن به عنوان خود را نشان داده است، تبدیل شدن به غم انگیز است که مردم به این معنی که آنها یک زن و شوهر هستند. او همچنین با ضربه زدن XLR8 در لب ها در طول راز از دوس سانتوس به عنوان تشکر از نشان دادن راه خود را به معبد آسمان را بوسید.