پلامبر ها

پلامبر

اطلاعات کلی

رهبر

Magistrata

اعضای قابل توجه

گون تنیسون 
مکس تنیسون 
کوین لوین 
رول بلونکو

متحدان

آزموت 
استاد پارادوکس

گروه نسبی

تیم بن 
کمک کننده های پلامبر 
ستاره آلفا 
ریشه ها ( تراکم Splinter) 
Plumbiers (سلف زمین)

اهداف

برای محافظت و ترویج سلامت عمومی در سراسر کهکشان

جزئیات

ظاهر اول

حقیقت

لوله کشها یک سازمان بین المللی قانونی است که از بسیاری از ابزارهای پیشرفته و سلاح برای محافظت از سیارات در جهان از تهدیدات و حملات بیگانه استفاده می کند.

تاریخ

بن 10

ریدخاجقققی

سریال "پلامبر پلامبری مناسب است

در مجموعه اصلی، پلامبرها یک سازمان دولتی مخفی هستند که از مردم هرگونه تهدید بیگانه محافظت می کنند. دشمن اصلی آنها جنگ سالار بیگانه، Vilgax بود . حداکثر تنیسون یکی از اعضای پلامبر در جوانان بود و در نهایت آن کسی بود که Vilgax را شکست داد. اکثر پلامبر ها سرانجام تخریب شدند؛  با این حال، تعدادی از اعضای آن (مانند مکس و بستگانش) در  ظرفیت نیمه فعال باقی می مانند.

مکس به طور مؤثر پس از بازنشستگی پس از نوه اش مجبور است، بن تنیسون Omnitrix را بدست آورد. حداکثر تجربه خود  را به عنوان یک پلامبر (همراه با ابزار و سلاح های مختلف پلامبر) برای کمک به بن در جنگ های مختلف در امتداد جاده استفاده می کند.

در عروسی عجیب و غریب بزرگ چربی ، نشان داده شده است که پلامبران یک جنبش طولانی مدت را با Lenopans داشته اند . با این حال، زمانی که یک رابطه نزدیک بین پلورتر جوئل تنیسون (خواهرزاده مکس تنیسون) و یک لنوپان به نام کامیل تشکیل شد ، در نتیجه رابطه خود به قتل رسیدند و عروسی آنها نخستین ازدواج بین لنوپان و یک انسان بود به معنای پایان دادن به سالهای جنگ بود. عناوین کامیل و دوست پسری سعی کردند عروسی را متوقف کنند؛  با این حال، آنها توسط تلاش های کاملی و تنیسون ها شکست خوردند و از این رو، دو نفر ازدواج کردند.  اگرچه والدین جوئل در ابتدا علیه ازدواج بودند، آنها بعدا متوجه شدند که چگونه  ناعادلانه آنها کامیل را درمان کرده و در نهایت او را به عنوان دخترش پذیرفتند، و به این ترتیب پایان دادن به این دشمنی بود.

پایگاه اصلی پلامبر ها در داخل کوه واقع شده است. Rushmore، جایی که پروژکتور Null Void و Sub Energy ذخیره می شوند. در قسمت حقیقت ، پروژکتور Null Void توسط Phil Billings به عنوان بخشی از کلاهبرداری برای به دست آوردن سود از ابتلا به بیگانگان که او خودش آزاد شده بود، سرقت شد.با این حال، برنامه او توسط حداکثر و بن منحرف شد. همچنین یک پایگاه در فورت ناکس و سیتل فضایی سیاتل وجود دارد و نقشه ای برای تعیین محل همه پایگاه های پلامبر در ایالات متحده آمریکا وجود دارد که نشان می دهد حداقل در هر حالت وجود دارد.  حداکثر اظهار داشت که یک پایگاه متعلق به هر پایگاه اصلی نظامی در  کشور است.

نیروی بیگانه

لوله کشی لباس

طراحی در حال حاضر از پلامبری پلامبری

در نیروی بیگانه، پلامبر ها نشان داده شده است که یک نیروی اجرایی قانون بین سیاره ای با هر دو اعضای انسانی و بیگانه است.

با این حال، حداکثر متوجه می شود که Highbreed و minions آنها، DNAniens ، به هیچ چیز خوب نیست و او را به مگرجر لابراد هشدار می دهد مشکل وجود دارد بر روی زمین. Labrid به سرعت متوجه می شود که مکس از دست رفته و اشتباه تلاش می کند تا بن و گوئن را ضبط کند، اعتقاد بر این که آنها Omnitrixx را سرقت می کردند. پس از کشف آنها، آنها از کمک آنها در کشف دلیل عدم ناپدید شدن مکس می پرسند. سه نفر از آنها موفق به متوقف کردن معامله اسلحه بین شوالیه ها و دیوانه ها، با رقیب قدیمی بن،کوین ، به عنوان مرد میانجی.  پس از یک نبرد کوتاه، آنها کوین را دستگیر کردند و او را متقاعد کردند تا به آنها بفهمانند چه اتفاقی افتاده است، کوین تصمیم گرفت تا کمک کند چون پرداخت نشده بود. آنها اسلحه ها را به یکی از قلعه های همیشه ناسیونال ها ردیابی کردند. لابریت در طول یک جنگ با شوالیه ها همیشه مجروح شده است.  آرزوی مرگ او برای آنها بود که  ماموریت خود را به اتمام برسانند و آنها را از حفاظت از زمین از این تهدید جدید محروم کرد.

در همه مذاکرات درباره آب و هوا ، مشخص شده است که پلامبر دارای مدال های خاص. همه مدالها پلامبر، نماد صلح بین قاره ای را تحمل می کنند. همچنین یک تمرین وجود  دارد که پلامبر های بیگانه که با انسان ها در هم آمیخته اند، فرزندان ترکیبی خود را به یک مدال طلایی برای جلوگیری از اشتباه آنها توسط دیگر پلامبر برای مقابله بین فضایی بازداشت می کنند.

در Darkstar Rising ، بن، Gwen و کوین ممنوع است که در برابر تهدید Highbreed از سوی Magister Prior Gilhil مبارزه کنند ، که شک دارند که Highbreed به همان اندازه تهدیدی هستند. با این حال، هر سه طرف با هم کار می کنند وقتی Darkstar آنها را تمام می کند، اما Gwen برای تغذیه قدرت خود. با کمک دانیلز، گوان آن ها را آزاد می کند و Darkstar دستگیر می شود در حالی که Highbreed و DNA digniess فرار می کنند. در قدردانی، پیش از گیلهل، تیم Plumbers افتخاری را به عهده می گیرد تا بتوانند از نظر قانونی از زمین دفاع کنند. او همچنین اشاره می کند که Omnitrix بون نماینده یک نشان دهنده پلامبر است.  همچنین نشان  داده شده است که جعل هویت یک پلامبر یک جنایتی بین ستاره ای است.

لوگو لوله کش

یک نشانگر پلامبر در نیروی بیگانه وبیگانه نهایی

در جنگ جهانی ها ، همه بچه ها و حداکثرکار Plumber در نبرد نهایی علیه Highbreed شرکت می کنند. به طور مشخص، گوان، کوین، کوپر و پروفسور پارادوکس به پایگاه هوایی Plumber در Mt تبدیل شدند. Rushmore برای آزاد کردن Darkstarr به منظور شرکت در نبرد.

بن به عنوان یک نتیجه از شکست بن از Vilgax و خنثی سازی تهدید Highbreed، و همچنین وضعیت او به عنوان حامل Omnitrix، بن دارای یک موقعیت ویژه در میان مقامات پلامبر، حتی رهبری تیم خود است .

در پایان جنگ جهانی ها ، حداکثر یک تیم پلامبری در آموزش را استخدام می کند، و خود را به عنوان رهبر و مربی خود می گیرد. تیم مکس بعد از جنگ و با Vilgax در انتقام Vilgax شکست بخشیده: قسمت 1 .

بیگانه نهایی

پلامبر در بیگانه نهایی

در شهرت نشان داده شده است که تمام دولت های دنیا بر روی زمین مخفیانه سازمان پلامبر را در رسیدگی به تهدیدات بیگانه (توضیح وجود پایگاه های مخفی در کوه راشورور و فورت  ناکس به رسمیت شناخته اند، زیرا آنها احتمالا با کمک دولت ایالات متحده به منظور ایجاد به پلامبر ها کمک کنید)

در فرار از Aggregor ، پیش از Gilhil یک تماس اضطراب از Galapagus در کشتی Aggregor در کشتی پاسخ داد ، تنها توسط Aggregor در هنگام ورود گفت که تماس اضطراب یک خطای کامپیوتری بود. پس از درخواست جستجوی کشتی، او به زودی زندانیان Aggregor را پیدا می کند و تنها توسط Aggregor به قتل می رسد. Aggregorr قبل از  کشتی گیلیل و کت و شلوار را سرقت کرد.

کشتی های پلامبر که از فضای بیش از حد عبور می کنند

در عین حال داغ برای دست زدن ، نشان داده شده است که مدالها پلامبر می توانند به عنوان آشکارسازهای تابش عمل کنند. در انتهای این قسمت، Aggregor به حمله به کشتی پلامبر ها که حمل P'andor، کرک ویندوز از حملات Aggregorr و پرتاب پلامبر به فضا، کشته شده است، نشان داده شده است.

در عمیق ، یک مکان به نام فرمانده مرکزی پلمب نامیده می شود و یک مگسور پلامبر به نام مگدر پیک در پیزکسیس مستقر است .

در «دشمن دشمن من» ، آکادمی پلامبر ها ظاهر شد و موریتور کروناچ آکادمی را اجرا می کند و از محل زندان یا میدان جنگ پشتیبانی نمی کند.

در آموزش پایه ، بن، گوئن و کوین به یک آکادمی پلامبر دیگر منتقل می شود که در آن توسط مدرس هولکا ، سخت ترین پلامبر از همه آموزش دیده است.

در یک شوالیه به یاد داشته باشید ، گروهی از پلامبران به تیم بن کمک می کند با محافل شعله نگهبانان در تلاش برای گرفتن Vilgax، اما شکست خورده است.

Omniverse

ستاد پلیمر زیر پلامبری مکزیک دوباره ظاهر شد، جایی که اکثر افراد خائن دستگیر شده در صورت غیبت در زندان محبوس می شوند. به نظر میرسد که پلامبر ها در حین زندانی کردن افراد خاص نیز کنترل بیشتری داشته باشند، اگر آنها ثابت کنند که تهدید به اندازه کافی بزرگ هستند و یا در امور مربوط به بیگانه، آنها را به عنوان دکتر Animo قبل از آنها ، بیلی میلیاردها نفر در توسعه بازداشت ، و Nyancy چان در Tummy دستگیرشدند مشکل

آینده

 

پلامبر در آینده

در آینده، پلامبر ها لباس های زره ​​پوش را به عنوان لباس استاندارد خود می پوشند.

در پایان یک دوره ، پلامبر ها، همراه با افراد مختلف در سراسر کهکشان، جشن بازنشستگی مکس تنیسون را داشتند، که همچنین موقعیت خود را از Magistratus دریافت کرده بودند.

پلامبر های شناخته شده

 

نامآخرین رتبهوضعیت
آلن آلبرایت پلامبر معمولی فعال
آرنوکس مدرس فعال
بن تنیسون پلامبر معمولی فعال
بتی جین تنیسون پلامبر معمولی بازنشسته
بلکیک تکنسین فعال
Brannigan ستاره آلفا فعال
بمب پلامبر معمولی فعال
بریک پلامبر معمولی فعال
کورتل پلامبر معمولی فعال
کوپر دانیلز پلامبر معمولی فعال
کروناچ مدرس / معلم فعال
Driba تکنسین فعال
Driscoll پلامبر معمولی اخراج شد
الیوت پلامبر معمولی فعال
فیستنا کادت فعال
معلم گالوان معلم فعال
جرج واشنگتن پلامبر معمولی فوت شده
گوردون تنیسون پلامبر معمولی بازنشسته
گون تنیسون معاون نمایندگی نیمه فعال
هلن چرخ پلامبر معمولی فعال
هببل ستاره آلفا فعال
هولکا مدرس فعال
IM Werfzel پلامبر معمولی فعال
جری پلامبر معمولی فعال
جوئل تنیسون پلامبر معمولی فعال
کوین لوین معاون نمایندگی نیمه فعال
لابراد مدرس فوت شده
سرب پلامبر معمولی فعال
لیندر مدرس / ریشه دار اخراج شد
لوسی مان پلامبر معمولی فعال
لولی پلامبر معمولی فعال
مانی آرمسترانگ پلامبر معمولی فعال
مکس تنیسون مدرس بازنشسته (قبلا) 
 فعال
مولی گونتر ستاره آلفا فعال
مرتی پلامبر معمولی فعال
هشت پا Vreedle پلامبر معمولی اخراج شد
Patelliday مدرس فعال
فیل بیلینگز ریشه کن بازنشسته (قبلا) 
اخراج شد
Pierce Wheels پلامبر معمولی فوت شده
پل Stroff پلامبر معمولی فعال
پیش گیلهیل مدرس فوت شده
پیک مدرس فعال
Rhomboid Vreedle پلامبر معمولی اخراج شد
رول بلونکو مدرس فعال
ریشه شار کادت در آموزش
دیده بانی پلامبر معمولی فعال
Servantis پروتور اخراج شد
استیک داگ پلامبر معمولی فعال
سریع ریشه کن اخراج شد
تکه پلامبر معمولی فعال
ویکتور والیدس پلامبر معمولی فوت شده
وات سون پلامبر معمولی فعال
وص سبز مدرس بازنشسته
کایسن افتخار فعال